Így találtuk meg a tökéletes kiadó irodát

Világos és modern kiadó iroda belső tere nagy ablakokkal az Office Service kínálatából.

A megfelelő kiadó irodát megtalálni nem mindig könnyű feladat. Sok cég szembesül azzal, hogy az igényeiknek megfelelő hely kiválasztása több időt és energiát emészt fel, mint gondolták, és veszi el ezzel a fókuszt és energiát a mindennapi munkától. Az alábbi történet jól példázza, milyen akadályok merülhetnek fel, és hogyan segítünk partnereinknek a számukra ideális munkakörnyezet kiválasztásában.

“Gyorsan növekvő, dinamikus cégként az utóbbi időben egyre inkább szűkössé vált a régi irodánk. Hiába próbáltuk átrendezni a tereket, hiába osztottuk be jobban az időnket a tárgyalók között, egyszerűen kinőttük a helyet. Egy új iroda bérlése elkerülhetetlenné vált. Eleinte azt gondoltuk, hogy ez majd egy egyszerű folyamat lesz: néhány keresés az interneten, pár telefonhívás, és hamarosan megtaláljuk a számunkra tökéletes helyet. Hát, hamar kiderült, hogy ez közel sem ennyire egyszerű.

Egyedül a kiadó irodák erdejében

Ahogy belevetettem magam az online keresésbe, az első, amit éreztem, az a túlterheltség volt. A „kiadó iroda” kulcsszóra keresve végtelen mennyiségű találatot kaptam. Hirdetések tucatjai jelentek meg, mind különböző paraméterekkel, árakkal és elhelyezkedéssel. Az emailfiókom elkezdett megtelni ajánlatokkal, és folyamatosan csörgött a telefonom. Eleinte izgalmasnak tűnt a rengeteg lehetőség, de pár nap után kezdtem érezni, hogy ez az egész kezd az agyamra menni. A túl sok információ teljesen lebénított. Az ajánlatok nagy része ráadásul irrelevánsnak bizonyult. Vagy az elhelyezkedés nem felelt meg, vagy a méret, vagy az ár, de néha még az alapvető információk sem stimmeltek.

Volt például egy iroda, ami első ránézésre tökéletesnek tűnt. A hirdetés szerint modern kialakítású, tágas helyiségekkel rendelkezett, ráadásul a város központjában, jó tömegközlekedési kapcsolatokkal. Izgatottan hívtam fel a megadott számot, hogy időpontot egyeztessek a megtekintésre. Ekkor derült csak ki, hogy a hirdetés már hetek óta elavult, és az iroda valójában már ki van adva. Csalódott voltam és mérges, de sajnos ez nem volt egyedi eset. Rendszeresen találkoztam pontatlan vagy félrevezető információkkal, és minden egyes ilyen alkalommal egyre jobban elment a kedvem az egész kereséstől, és egyre több időm ment kárba amit a munkámra koncentrálva tölthettem volna.

Egy másik probléma az volt, hogy még ha találtam is egy potenciálisan jó irodát, az olyan apróságok, mint a parkolási lehetőségek, a közeli éttermek vagy akár a technikai felszereltség szinte soha nem derültek ki a hirdetésből. Nem egyszer fordult elő, hogy egy hosszú nap után, amikor több helyszínt is végignéztem hazafelé úton azon gondolkodtam, hogy vajon van-e ennek az egésznek értelme. Úgy éreztem, hogy az irodakeresés a munkaidőm minden szabad percét felemészti, miközben semmivel sem kerültem közelebb a megoldáshoz.

Kiadó iroda keresés profik segítségével

Ekkor ajánlotta valaki az Office Service-t. Bevallom, eleinte szkeptikus voltam, hiszen annyi rossz tapasztalatom volt már addigra, hogy nem tudtam elképzelni, hogyan tudnának nekünk segíteni. De már az első beszélgetés után megváltozott a véleményem. Az Office Service csapata az első pillanattól kezdve azt az érzést keltette bennem, hogy itt tényleg számítanak az igényeink. Nem egy újabb hirdetési portállal álltam szemben, hanem valódi tanácsadókkal, akik nem csak meghallgatták, de értették is mire van szükségünk.

Rövid időn belül összeállítottak egy listát olyan irodákról, amelyek megfeleltek a cégünk elvárásainak. Nem kellett felesleges helyeket megnéznünk, nem kellett felesleges beszélgetéseket folytatnunk, és ami a legfontosabb: nem kellett napokat töltenünk azzal, hogy az internetet böngésszük. Úgy éreztem, mintha végre valaki levette volna ezt az óriási terhet a vállamról. Hatalmas megkönnyebbülés volt tudni, hogy az irodakeresést szakértő kezek irányítják.

Pár héten belül sikerült is megtalálni az új irodánkat. Az Office Service minden részletre figyelt: nem csak a helyszín és az ár volt megfelelő, de a környezet és az infrastruktúra is tökéletesen passzolt az igényeinkhez. Amikor először beléptem az új irodába, valósággal megkönnyebbültem. Úgy éreztem, mintha végre révbe értünk volna, és most már valóban csak arra kell koncentrálnunk, ami igazán fontos: a cégünk növekedésére.

Ha te is olyan helyzetben vagy, hogy új irodát keresel, és nem akarod, hogy az egész folyamat minden energiádat feleméssze, akkor én szívből ajánlom az Office Service-t. Náluk nem csak egy ügyfél voltam, hanem egy partner, akinek az igényei valóban számítottak. Ez az iroda most már nem csak egy hely, ahol dolgozunk, hanem a cégünk új otthona – és ezt nekik köszönhetjük.”